شما ثانیه دیگر به♦♥♦ علم و فرهنگ ♥♦♥ منتقل می شوید

داستانک؛ آخرين وداع...

علم و فرهنگ

تبلیغات

داستانک؛ آخرين وداع...

 



برچسب ها : ,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات
این نظر توسط زهره در تاریخ 1391/9/12/0 و 10:06 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->




$$$______________________________$$$$$

__$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــم بدو بیا

این نظر توسط امیرحسین در تاریخ 1391/9/10/5 و 11:29 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

اگه میخوای بهت ثابت یشه برادرم برو تو سایت پیچک دات نت و رتبه السکا برای وبلاگت بگذار و رتبه ات رو ببین چه قدر شده تازه برادر وقتی بادقت کنار صفه ها رو نگاه کنی رتبه من در گوگل 1شده این به معنای این نیست که رتبه من در گوگل واقعا یک شده رتبه من در گوگل هم 1 هست ولی پشت من خیلی ها هستند رتبه شون یک شده ولی برو تو سایت پیچک دات نت و رتبه الاسکا برای وبلاگت بذار متوجه میشی وبلاگ کی بهتره تازه من سید هستم و به همان جدم حسین قسم که این رتبه کلاه برداری نیست دیگه قسم جدم رو خوردمجواب : باشه بابا ، قبول حالا چرا عصبانی میشی؟؟؟

این نظر توسط امیرحسین در تاریخ 1391/9/6/1 و 21:53 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

سلام وبلاگ من در رتبه کشوری 60را به دست اورده ان وقت شما...
ولش کن میخوای اموزش هک وبلاگ رو براتون اموزش دهم تا با دوستات شوخی کنی پس اگر باور نمیکنی در محل ثبت نام اونجایی که نوشته بود از چه کسی متنفرید چی نوشتیبرام ارسال کن تا برات بگویم اسم سایتم هم_سایت تخصصی گوگل ایرانی است


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.